بسته

شیلنگ چندلایه درجه1

شیلنگ چندلایه درجه1

شیلنگ چندلایه شرکت شیلنز

شیلنگ چندلایه دارای یک سیستم لوله سه لایه است که باعث می شود در برابر دما، مواد شیمیایی و سوخت بسیار مقاوم بوده و فاقد الیگومرها باشد. شیلنگ از یک لایه داخلی ، یک لایه میانی و یک لایه بیرونی تشکیل شده است که بدون استفاده از چسب های اضافی برای اتصال شیمیایی به یکدیگر اکسترود شده است. به گفته شیلنز ، این نوع شلنگ ها بسیار انعطاف پذیر اند و در برابر ضربه های دمای پایین، مواد شیمیایی، سوخت های زیستی، سوخت های اکسید شده خودکار و سوخت هایی با محتوای الکل گسترده بسیار مقاوم اند. برای کاربردهای صنعتی که نیاز به انعطاف پذیری بالا با نفوذ کم، مقاومت در برابر گرما ویا سرما و خواص مانع الکل یا هیدروکربن دارند نیز مناسب است. مزایای دیگر عبارتند از خواص ضد الکتریسیته ساکن. چسبندگی و انعطاف پذیری میباشد.

از انواع محصولات دیگر این مجموعه میشه به تولید شیلنگ های چند لایه اشاره کرد که خروجی بعضی از انواع آن  شیلنگ آب و گاز میباشد.

انواع شیلنگ آب f8b6839277b52136abbfc300dd1b88d2.jpg@95Q

انواع شیلنگ گازhdpe white pipe 500x500 1

این مجموعه تولید کننده شیلنز طرح هایی با ایده نو بر روی شیلنگ های آب وگاز بوده که موجب کیفت مناسب و قیمت مقرون به صرفه شده میباشد

 

شیلنگ ترموپلاستیک چندلایه چیست؟

شیلنگ  چندلایه ترموپلاستیک  با سطح بالایی از مقاومت تماس بین لایه های هسته، قیطان و ژاکت ساخته شده است. این تماس به این دلیل ایجاد می شود که مواد ترموپلاستیک را می توان در طی فرآیند تولید مجددا ذوب کرد و امکان پیوند شیمیایی و مکانیکی را فراهم کرد.

 

شیلنگ چندلایه برای چه مواردی استفاده می شود؟

شیلنگ های ترموپلاستیک هم در تجهیزات سیار و هم در تجهیزات صنعتی رایج هستند و به طور گسترده در کاربردهای هیدرولیک فشار متوسط تا بالا استفاده می شوند. محصولات مرتبط اغلب برای جابجایی هوای فشرده و سایر گازها، حمل و نقل مواد شیمیایی، و در عملیات تمیز کردن آب و پاشش رنگ مشخص می شوند.

 

استفاده از شلنگ پلاستیکی ترموپلاستیک به جای شلنگ لاستیکی چه مزایایی دارد؟

شیلنگ چندلایه به گونه ای طراحی شده است که در برابر سایش مقاوم باشد. دوام آن مانند شیلنگ های لاستیکی اجازه شکست را نمی دهد. قیطان در یک شیلنگ ترموپلاستیک با مواد شیلنگ ادغام شده است که مقاومت در برابر سایش را فراهم می کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

همین حالا تماس بگیرید