بسته

نوار و لوله لاستیکی (PVC)

نوار و لوله لاستیکی (PVC)

نوار و لوله لاستیکی (pvc)

محصولات تولیدی شرکت شیلنز طیف گسترده ای با پایه مواد pvc دارد که با نرم ترین و سخت ترین محصولات با سطح براقیت کم و نرم ترین و سخت محصولات با براقیت بالا می باشد.

محصولاتی که با پایه مواد pvc تولید میشود بسته به نوع کاربرد به شرح زیر است :

نوار و لوله لاستیکی (pvc)
نوار و لوله لاستیکی (pvc)

از سری تولیدا پایه مواد pvc میتوان به محصول زیر اشاره کرد:

 

نوار و لوله لاستیکی (pvc)
انواع شیلنگ هوا

 

 

لوله پلاستیکی چیست؟

پلی وینیل کلراید (PVC): لوله پی وی سی از پلیمری ساخته شده است که بی مزه، بی بو است و در اکثر حلال های آلی تجزیه نمی شود. هنگامی که یک نرم کننده معرفی می شود، این ترکیب با مقاومت سایشی خوب بسیار انعطاف پذیر می شود.

 

منعطف ترین لوله چیست؟

لوله های پلی اورتان و PVC انعطاف پذیرترین مواد موجود در بازار هستند. لوله پلی یورتان با حافظه برجسته بسیار بادوام است و آن را به انتخاب خوبی برای کاربردهای شیلنگ پنوماتیکی کویل دار، قابل حمل ، تبدیل کرده است. PVC به سختی پلی اورتان نیست، اما می تواند برای کاربرد در صنایع غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

منعطف ترین لوله شفاف چیست؟

لوله پلی اتیلن انعطاف پذیر، سبک، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. لوله پلی اتیلن، همچنین به عنوان لوله پلی اتیلن یا لوله پلی اتیلن شناخته می شود، یک راه حل موثر برای طیف گسترده ای از کاربردهای انتقال مایع، گاز و سیال است.

 

لوله پلاستیکی برای چه مواردی استفاده می شود؟

لوله های پلاستیکی لوله های توخالی ساخته شده از مواد پلاستیکی هستند. در کاربردهای مختلف از جریان سیال و سیستم های ساختاری گرفته تا پوشش یا عایق برای گرمایش یا مجموعه های الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرند.

 

شما در حال مطالع مقاله نوار و لوله لاستیکی (PVC) میباشید.

 

3 نوع اصلی لوله پلاستیکی چیست؟

سه نوع رایج لوله های پلاستیکی به شرح زیر میباشد :

1-پلی وینیل کلراید (PVC):

این ماده ای است که احتمالاً بیشتر با آن آشنا هستید و به غیر از لوله کشی، نقش های بسیاری را در محیط اطراف ما ایفا می کند.اکثر خطوط اصلی آب از PVC ساخته شده اند. به اندازه انواع دیگر پلاستیک انعطاف پذیر نیست و به دلیل اینکه در دماهای بالا (گرمتر از 140 درجه فارنهایت) تحمل حرارتی ندارد ، برای خطوط آب گرم یا در کاربردهای آشپزخانه استفاده نمی شود. این نوع لوله های پلاستیکی آب خورده نمی شوند و رسانایی حرارتی کمی دارند.

2-پلی وینیل کلرید کلر (CPVC) :

این لوله پی وی سی است که از طریق کلرزنی (تصفیه با کلر) انجام شده است. CPVC در دماها و فشارهای بالاتر از PVC دوام بیشتری دارد و در لوله کشی صنعتی رایج است. برای خانه ها، برای حمل آب آشامیدنی و جابجایی خطوط آب گرم که PVC برای آنها مناسب نیست، عالی است. CPVC نیز انعطاف پذیرتر است. با این حال، اگر یخ بزند، ترک می‌خورد، بنابراین CPVC برای شبکه‌های آب مفید نیست، زیرا این لوله‌ها باید در زمین دفن شوند.

3-پلی اتیلن متقاطع (PEX) :

انواع لوله های پلاستیکی لوله کش ها از پلی اتیلن متقاطع (PEX) استفاده می کنند
لوله کش ها اغلب از PEX در سیستم های لوله کشی خانه به دلیل مزایای فراوان آن استفاده می کنند. این نوع لوله پلاستیکی آب برای کاربردهای آب سرد و گرم مفید است و لوله مورد علاقه ای است که برای حمل آب شیرین در آشپزخانه و حمام یافت می شود. PEX بسیار انعطاف پذیر است، بنابراین در بیشتر فضاها جا می گیرد و کار با آن ارزان و آسان است. این در رنگ های مختلف وجود دارد، که تشخیص خطوط گرم و سرد برای کارهای آینده را برای لوله کش ها آسان می کند. با این حال، آنها به دلیل انعطاف پذیری خود نیاز به حمایت دارند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

همین حالا تماس بگیرید